ក្នុងទីផ្សារប្រកួតប្រជែងដ៏ក្ដៅគគុកដូចសព្វថ្ងៃនេះ ក្រុមហ៊ុនទូរសព្ទនានាពិតជាបានប្រឹងប្រែងយ៉ាងខ្លាំងក្នុងការរុករកយុទ្ធសាស្រ្តថ្មីៗ ដើម្បីទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍ពីអតិថិជន និងផ្ចាញ់ផ្ចាល់គូប្រកួតប្រជែង។ ជាក់ស្តែងក្រុមហ៊ុនទូរសព្ទទាំង ៧ ដែលកំពុងប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មក្នុងប្រទេសកម្ពុជា បានបង្កើតពាក្យស្លោកជាយុទ្ធសាស្រ្ត ដើម្បីសរសើរនិងលើកតម្កើងសេវាកម្មនិងផលិតផលរបស់ខ្លួន ដល់ទីផ្សារអ្នកប្រើប្រាស់។ ការប្រើប្រាស់ពាក្យស្លោក ជាការកំណត់គោលដៅក្នុងការសម្រេចឲ្យបានជោគជ័យរបស់ក្រុមហ៊ុនទាំងនោះ ហើយវាក៏អាចជះឥទ្ធិពលលើការសម្រេចចិត្តជ្រើសរើសផលិតផល និងសេវាកម្មប្រើប្រាស់របស់អតិថិជននោះដែរ។
អីចឹងទេ សូមមើលការប្រើប្រាស់ពាក្យស្លោករបស់ក្រុមហ៊ុនទូរសព្ទទាំង ៧ ដែលកំពុងផ្គត់ផ្គង់សេវាទូរសព្ទនៅកម្ពុជា តើមានអត្ថន័យយុទ្ធសាស្ត្រស៊ីជម្រៅបែបណាដែរ?
Beeline [Sotelco Ltd. ]
អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា
Beeline [Sotelco Ltd. ]
Beeline ធ្វើឲ្យជីវិតកាន់តែស្រស់ថ្លា
Cellcard [CamGSM Co.,Ltd.]
ក្រុមហ៊ុនទូរសព្ទចល័តលំដាប់ថ្នាក់លេខ ១
CooTel [Xinwei (Cambodia) Telecom Co., Ltd]
អត្ថប្រយោជន៍ថ្មីនៅក្នុងដៃអ្នក
Excell [GT-TELL (Cambodia) Investment Co., Ltd.]
The Future is now
Metfone [VTC or Viettel (Cambodia) Pte., Ltd.]
កាន់តែជិតស្និទ្ធ
qb [Cambodia Advance Communications Co., Ltd. (CADCOMMS)]
Have a nice data
Smart [Latelz Co., Ltd.]
និយាយ Hello ដើម្បីជីវិតដ៏ឆ្លាតវៃ
សូមបន្តអាន៖ ក្រុមហ៊ុនទូរសព្ទដែលមានចំនួនអតិថិជនច្រើនជាងគេនៅកម្ពុជា។អត្ថបទ៖ ប៊ុណ្ណារ៉ា
No comments:
Post a Comment