Wednesday, September 18, 2013

៥ចំណុច ដែលនិយោជិតចង់បានពីអ្នកគ្រប់គ្រង

ភារកិច្ច​របស់​អ្នកគ្រប់គ្រង​ម្នាក់ គឺ​ថែរក្សា​មនុស្ស​ដែល​នៅក្រោម​បង្គាប់​ធ្វើការ ឆ្ពោះទៅរក​ទិសដៅ មួយ។ ដូច្នេះហើយ​វា​គឺជា​ស្នូល ដែល​ពួកគេ​ត្រូវ​តែង​ស្វែងយល់​នូវ​អ្វីដែល​ពួកគេ​ចង់បាន។  ខាងក្រោម​នេះ វិធី ៥ចំណុច ​ដែល​និ​យោគ​ជិ​ក​ចង់បាន​ពី​អ្នក គ្រប់​ គ្រង​របស់ខ្លួន៖
1.ប្រាប់​ពួកគេ​ជាមុន៖ វា​ប្រហែលជា​មិនសូវ​សំខាន់​ក្នុងការ​ប្រាប់​កូនចៅ​របស់ខ្លួន នៅ​រាល់​មុន​ការសម្រេចចិត្ត​បង្កើន​អ្វីមួយ​ក្នុង​មុខ​ជំនួញ ផ្ទុយទៅវិញ​ត្រូវ​ឲ្យ​អ្នក​ក្រោម​ឱវាទ​បានដឹង​នូវ​រាល់​ទិសដៅ និង​រាល់​ព្រឹត្តិការណ៍​ដែល​កើតមាន​នៅក្នុង​ក្រុមហ៊ុន។ ការខ្វះខាត​នៅ​ទំនាក់ទំនង​ពី​អ្នកគ្រប់គ្រង​អាចធ្វើ​ឲ្យ​អ្នកនៅក្រោមឱវាទ​ មាន​អារម្មណ៍​ថា ពួកគេ​គឺ​គ្រាន់តែ​ជា​គ្រាប់​ឡុកឡាក់ នៅក្នុង​ម៉ាស៊ីន​មួយ ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​លទ្ធផល​មានការ​ធ្លាក់ចុះ។ ហេតុនេះ​ដើម្បី​បង្កើន​នូវ​ប្រសិទ្ធិភាព​ត្រូវតែ​ផ្តល់ដំណឹង​ជូន​ពួកគេ​ ជាមុន នោះ​នឹង​ទទួលបាន​លទ្ធផល​វិជ្ជមាន។
2.រាប់អាន​ពួកគេ​ដោយ​យុ​តិ្ត​ធម៌៖ ការរើសអើង​នៅក្នុ្ង​ង​សង្គម​ការងារ គឺ​ត្រូវបាន​គេ​លើក​យកមក​ពិភាក្សា​នៅក្នុង​បរិបទ​នៃ​ប្រធានបទ​ចំរូងចម្រាស់ ដូចជា ពូជសាសន៍ និង​ភេទ។ ផ្ទុយទៅវិញ​ការរើសអើង សម្រាប់​ហេតុផល​ជាច្រើន​អាច​បង្ក​ឲ្យ​មាន​លទ្ធផល​ធ្លាក់ចុះ​នៃ​សីលធម៌​និ​យោ ​ជិ​ក។ ជា​ឧទាហរណ៍​ដែល​ល្អ​ក្នុងការ​លុបបំបាត់​ការរើសអើង អាច​បង្ក​ឲ្យ​មាន​ប្រសិទ្ធិភាព​នៃ​ចរិតលក្ខណៈ​ល្អ របស់​អ្នកគ្រប់គ្រង។
3.ស្តាប់​អ្វីដែល​ពួកគេ​ព្រួយ​បារ​ម្ភ៖ សតិអារម្មណ៍ និង​គំនិត​អាច​នឹង​ផ្ទុះឡើង តវ៉ា នៅពេលដែល​លែងមាន​ការអត់ធ្មត់។ វា​គឺជា​ឧ​ទា​រណ៍​មួយ​សាមញ្ញ ដែល​អ្នក​រាល់គ្នា នឹងមិន​សប្បាយរីករាយ​នៅក្នុង​បរិយាកាស កន្លែងធ្វើការ។ អ្វីដែល​សំខាន់​គឺ​បង្ហាញ​ឱកាស​ទៅកាន់​និ​យោ​ជិ​ក​របស់ខ្លួន​ដើម្បី​សម្តែង​ នូវ​រាល់​ការព្រួយបារម្ភ​ដែល​ពួកគេ​មាន។ បង្កើតជា​ប្រអប់​មួយ​សម្រាប់​ដាក់​នៅ​រាល់​សំណើរ​នៅត្រង់​មាត់ច្រក​ចូល​នៃ​ ការិយាល័យ​ធ្វើការ ដើម្បី​ទទួល​សំនូមពរ ឬ​ការស្ថាបនាផ្សេង។
4.មិនត្រូវ​ប្រើ​របៀប​គ្រប់គ្រង​តឹងរឹង​ពេក​នោះទេ៖  ការគ្រប់គ្រង​តឹងតែង​ពេក​នោះ នឹងធ្វើ​ឲ្យ​និ​យោ​ជិ​ក​ស្អប់​អ្នក។ វា​គឺ​ពិតជា​សំខាន់​ខ្លាំង​ណាស់​​ក្នុងការ​យល់ដឹង​អំពី​វា។ លុះត្រាតែ​លោកអ្នក​សកម្ម​ក្នុងការ​បណ្តុះបណ្តាល​បុគ្គល វា​គ្មាន​ហេតុផល​ដែល​ត្រូវ​ប្រាប់​បុគ្គលិក​រាល់​គ្រប់អ្វីៗដែល​យើង​ ត្រូវធ្វើ​នោះទេ។
5.ដាក់​ការងារ និង​ទំនួល​ខុសត្រូវ​ដល់​ពួកគេ៖ ​វា​ហាក់បីដូចជា​ប្លែក ប៉ុន្តែ​អ្នកគ្រប់គ្រង​ទាំងនោះ​ភ្លេច​ថា​បុគ្គលល្អៗពិតជា​ចង់​ទទួលបាន​នូវ​ ការងារ​មួយ​សម្រាប់ធ្វើ​មិន​ត្រឹមតែ​ការខ្វះខាត​សកម្មភាព​នូវ​ទំនួល ខុសត្រូវ​អូសបន្លាយ​ការងារ​ធ្វើ​ឲ្យ​ពីមួយថ្ងៃ​ទៅមួយថ្ងៃ ប៉ុន្តែ​ប្រសិនបើ​គ្មាន​គោលដៅ ឬ​អារម្មណ៍​នៃ​ការសម្រេចចិត្ត​បុគ្គល​នោះ​នឹងមាន​អារម្មណ៍​ថា​ស្រងាកចិត្ត​ ជាមួយនឹង​ការងារ​របស់​ពួកគេ។ ដាក់​ភារៈកិច្ច​ឲ្យ​ពួកគេ​មានការ​ប្រជុំ ឬ​បណ្តុះបណ្តាល​ពួកគេ។ ជាការ​ពិតណាស់ វា​មិនមែនជា​តារាង​ចាត់ចែង​ដែល​ប្រើ​អស់ថ្លៃ​នោះទេ តែ​ត្រូវ​ធានា​ឲ្យ​បាន​ថា ដើម្បី ប៉ាន់ប្រមាណ​នូវ​បុគ្គល​របស់​អ្នក​ផ្ទាល់​ក្នុងការ​ប្តេជ្ញាចិត្ត​នូវ​ អ្វីដែល​ចង់បាន ឬ​ការ​ព្រួយ​បារ​ម្មណ៍​នូវ​អ្វីដែល​ពួកគេ​មាន។ នោះ​ជា​អ្នកគ្រប់គ្រង​គឺជា​តួនាទី របស់​អ្នក​ដែល​ត្រូវ​បង្រៀន​គេ​ក្នុងការ​សម្រេចចិត្តភ្លាមៗ នោះ​ការងារ​លោកអ្នក​និង​ដំណើរការ​យ៉ាង​រលូន៕

No comments: