Friday, September 27, 2013

ជូបអតិថិជនដែលមាន​ឥរិយាបថ អវិជ្ជមាន ត្រូវធ្វើបែបណា??

មនុស្សម្នាក់ៗ​តែងតែមាន​ចរិកឫកពារ ផ្សែងៗគ្នា​ អ្នកខ្លះស្លូតបូត រមទម្យ អ្នកខ្លះទៀត​ក្រមិចក្រមើម អ្នកខ្លះ​កាច់ ហើយអ្នកខ្លះទៀតក៏ជាមនុស្សឆាប់​ខឹង កុំគួនក្នុងចិត្តជាដើម។ មនុស្សគ្រប់រូប មិនថាគេ​មិនរូបខ្ញុំនោះទេ តែងតែចង់ជួប​មនុស្ស​​ដែលមាន ចរិកលក្ខណៈ ចរិយាមារយាទ​ល្អ ហើយមិន​ចង់ជួប​បុគ្គលណា​ ដែលមាន​ឥរិយាបថ​អវិជ្ជមាននោះទេ។ ព្រោះ​​នាំអោយ​អ្នក ឈឺក្បាល​ វិលមុខ​ទាំងធ្វើអោយយើង​ មានអារម្មណ៏មិនល្អផងដែល ជា​ពិសេស​​​គឺនៅកន្លែងធ្វើការ វាកាន់តែ​ធ្វើអោយយើង​​មានអារម្មណ៏​ធុញថប់នឹង តាន់តឹង​ចំពោះការងារ។ 

យ៉ាងណាមិញ ប្រសិន​បើអ្នក​មិនហ៊ាន ប្រឈមមុខ ហើយគិចវេច ចេញពី​មនុស្ស​ទាំងអស់​នេះ​ អ្នកនឹងបាត់បង់​ឪកាសជាច្រើន ដូច​ជាឪកាសការងារ ឫក៏លាភ​សការៈផ្សែងៗ ជាដើម ហើយ​អ្នក​ ក៏នឹងក្លាយទៅជាមនុស្សកំសាក ហើយនឹងធ្វើអោយអ្នក​ចុះញ៉ម​អ្នក​ដ៏ទៃរហូត។ ពាក្យ​ខ្មែរយើង​មួយ​ឃ្លាថា៖ ធ្វើជាជ្រួក​កុំខ្លាច​ ទឹកក្តៅ បើអ្នកព្រមចុះចាញ់ ហើយមិនព្រម​រិះរក​ដំណោះស្រាយ អ្នកនឹងបង់ប្រយោជន៏​នៃការប្រស្រ័យទាក់ទង់ជាមួយ​មនុស្សនៅ​ក្នុងសង្គម។ 

ខ្លួនខ្ញុំផ្ទាល់​នូវពេល​ ផ្លាស់ប្តូលការងារមកកាន់ផ្នែកជាអ្នកបំរើរសេវាកម្ម ខ្ញុំបានជួប​នឹង​មាន​បទពិសោធន៏​ជាច្រើន​ ជាមួយ​នឹងការជួបមនុស្ស​ដែលមានចិរិក ឫកពារផ្សែងៗគ្នា។ មាន​ទាំង​​​ស្លូត​មានទាំងកាច់ នឹងមានទាំងផ្អែមល្ហែម មានពេលខ្លះទៀតក៏ធ្លាប់​ត្រូវបាន អតិថិជន​ជេរ​ជា​ញឹកញប់ ផងដែរ។ ការជេររបស់អតិថិជនមិនមានអីប្លែកនោះទេ។ 

«អតិថិជនជេរជារឿងមួយដែលសប្បាយចិត្តបំផុត ក្នុងជិវិតជាអ្នកបំរើរសេវាកម្ម‍‍»

មនុស្សជេរគឺជេរ មិនដួលទេ តែអ្វីដែលធ្វើអោយយើងដួលនោះ គឺចិត្តចុះញ៉ម ចិត្តចុះចាញ់របស់​អ្នក​ទេ ដែលជាអ្នកធ្វើអោយអ្នកបរាជ័យ។  ពេលជួបមនុស្ស​ដែលមានភាពអវិជ្ជមានបែបនេះ ប្រាកដ​ណាស់ថាអ្នក​ នឹងមានភាពខ្មាស់គេ ភាពខ្មាស់គេនេះឯង ដែលអាចនាំអ្នកអោយ យកឈ្នះលើចិត្ត មនុស្សទាំងនោះបាន។

តើអ្នកដោយស្រាយបែបណាពេលជួបអតិថិជន​ ជេរអ្នក ឫជួបមនុស្សដែលមានឥរិយាបថ​បែប​អវិជ្ជមាន?

មានពេលមួយនោះ......ខ្ញុំបានទៅជួយដោះស្រាយ​ បញ្ហា Internet អត់ដំណើរការជួន អតិតថិជន​ម្នាក់ ជាជនជាតិ ជប៉ុន។ គ្រាន់តែបើទ្វាភ្លាម មិនទាន់ទាំងបាននិយាយរាក់ទាក់ ស្វាគមន៏គាត់ផង អតិថិជនរូបនោះ​បាន ជេរខ្លាំងៗ​មកកាន់ខ្ញុំបានទៅហើយ ពេលនោះ​ខ្ញុំ​ស្ទើតែមិនដឹងចាប់អី ធ្វើអី គឺមានតែ​ម្យ៉ាងគឺ ញញឹមៗទទួលស្តាប់​ការ ស្តីបន្ទោស​របស់គាត់តែប៉ុណ្ណោះ។

ធ្វើជាមនុស្ស​ដែលចេះស្តាប់​ពាក្យជេរ ចេះស្តាប់ពាក្យស្តីបន្ទោសក៏មាន ន័យ​ដែល​ក្នុងជិវិតជាអ្នកបំរើរសេវាកម្ម​។ ចិត្តអំណត់ ភាពញញឹមញញ៉ែម គឺពិតជាអាចប្រែស្ថានភាពបាន។

  • ៤ចំណុះខាងក្រោមនេះអាចធ្វើអោយអ្នកដោះស្រាយជាមួយ​មនុស្ស​ដែលមាន​ឥរិយាបថអវិជ្ជមានបាន។

១. កុំព្យាយាម​យកចិត្តទុកដាក់លើរឿង​ឥរិយាបថ​អវិជ្ជមាន​របស់ពួកគេ  ជារឿងផ្ទាល់ខ្លួន​ ពីព្រោះ​ឥរិយាបថ​ទាំងនោះ គឺគ្រាន់​តែជាឥរិយាបថអាក្រាក់​ដែលជះឥទ្ធិពលទៅមនុស្ស​ភាគច្រើន​ មានទំនាក់ទំនងជាមួយគេតែប៉ុណ្ណោះ។ 

២. កុំព្យាយាម​រំងាប់​កំហឹង​ឥរិយាបថ​របស់ពួកគេ ព្រោះពួកគេ​ជាមនុស្សដែល​តែងតែ​បញ្ចេញ​បែបនេះ ជាប្រចាំ​ទៅហើយ។ 

៣. កុំព្យាយាម​ធ្វើការប្រឆាំង​ត្រឡប់ទៅវិញ ពីព្រោះ​ពូកគេមានឧបនិស្ស័យដូច្នោះទៅហើយ។ 

៤. កុំព្យាយាមផ្លាស់ប្តូរឥរិយាបថ​របស់ ពួកគេពីព្រោះអ្វី ដែលអ្នក​អាចធ្វើបាននោះ គឹត្រឹមតែផ្លាស់ប្តូរការឆ្លើយ​តប​ របស់អ្នកទៅកាន់​តែប៉ុណ្ណោះ។ 


No comments: