Tuesday, August 27, 2013

មធ្យោបាយ​ទំនាក់ទំនង​សម្រាប់​ការលក់​ដ៏​មាន​ប្រសិទ្ធិភាព​

     

ក្នុងនាម​ជា​អ្នកលក់​ម្នាក់ ឬ​ជា​អ្នក​ដែល​កំពុងតែ​ផ្សព្វផ្សាយ​អំពី​មុខ​ជំនួញ​របស់ខ្លួន នោះ​ជំនាញ​ក្នុង​ការទំនាក់ទំនង​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធិភាព​គឺជា​រឿង​ដ៏​សំខាន់​ មួយ​ដែល​ត្រូវធ្វើ​។ ការបង្កើត​នូវ​ទំនាក់ទំនង​យ៉ាង​ល្អ និង​ការបង្កើន​ការទុកចិត្ត ខណៈពេល​ដែល​មាន​ការ​គោរព​យ៉ាង​ពេញលេញ និង​មាន​ទំនុកចិត្ត​លើ​ខ្លួនឯង​អាច​អះអាង​ជា​ផ្នែក​មួយ​ដ៏​សំខាន់​សម្រាប់​ ដោះស្រាយ​បញ្ហា​។

​ខាងក្រោម​នេះ​គឺជា​របៀប​ពង្រឹង​ជំនាញ​ទំនាក់ទំនង​របស់​អ្នក​នៅ​ពេល​កំពុងតែ​ធ្វើកា​រលក់​ដូរ​៖

​មើល​ការចាប់​ដៃ​របស់​អ្នក​
​មនុស្ស​មួយចំនួន​អាច​នឹង​ចងចាំ​មនុស្ស​ម្នាក់​ដែល​ផ្តល់​អោយ​គេ​នូវ​ ការចាប់​ដៃ​យ៉ាង​ល្អ​មួយ ប៉ុន្តែ​ភាគច្រើន​ពួកគេ​ទំនងជា​ចាំ​ច្រើន​លើ​អ្វី​ដែល​វា​ជាការ​អាក្រក់​នោះ ​។ ចូរ​ប្រាកដថា អ្នក​មិន​ចងចាំ​នូវ​អ្វី​ដែល​ខុសឆ្គង​នោះទេ​។ ការចាប់​ដៃ​ដ៏​អាក្រក់ ឬ​មិន​ល្អ​ដូចជា ការចាប់​ដៃ​ប្រកបដោយ​ភាពឃោរឃៅ និង​ទន់ខ្សោយ​, មិន​ចង់​ចាប់ដៃគ្នា​, ចាប់ដៃ​ដោយ​ដៃ​បែកញើស ឬ ចាប់ដៃ​ប្រភេទ​អ្នកនយោបាយ ជាដើម​។ គ្រាន់តែ​លាដៃ​របស់​អ្នកចេញ ហើយ​សម្លឹង​មើល​ភ្នែក​របស់​ពួកគេ​ជាមួយនឹង​ស្នាមញញឹម និង​ផ្តល់​ការទុកចិត្ត​គឺជា​អ្វី​ដែល​គួរតែ​ធ្វើ​។

​យល់ចិត្ត​គេ​សិន​
​អ្វី​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​ធ្វើ​នោះ​គឺ​ការ​ស្តាប់​ការចង់បាន​របស់​អតិថិជន​។ តើ​ពួកគេ​បារម្ភ​អំពី​អ្វី​? តើ​បញ្ហា​អ្វីខ្លះ​ដែល​ធ្វើ​ពួកគេ​មាន​ដើម្បី​អោយ​អ្នក​ជួយ​ដោះស្រាយ​? ភាគច្រើន បើសិនជា​អ្នក​ត្រូវ​ការយកចិត្តទុកដាក់​យ៉ាង​ដឹតដល់​ទៅលើ​អ្វី​ដែល​អតិថិជន​ របស់​អ្នក​កំពុងតែ​និយាយប្រាប់ មានន័យ​ថា​អ្នក​មិនមែន​ត្រូវការ​ដើម្បី​លក់​ផលិតផល​នោះទេ​។

ការពិភាក្សា​ដោយ​ខ្លួនឯង​
​ក្រោយពី​ស្តាប់​ការចង់បាន​របស់​អ្នក ចូរ​ព្យាយាម​និយាយ​ទៅលើ​បញ្ហា​របស់​ពួកគេ​។ រឿងនេះ​នឹង​ផ្តល់អោយ​មាន​ផល​ពីរ​ដូចជា ១, វា​នឹង​ធ្វើអោយ​អ្នកផ្សេង​ចូលចិត្ត​អ្នក​ព្រោះតែ​ជា​មនុស្ស​ពិតជា​យកចិត្ត​ ទុកដាក់​ទៅលើ​តម្រូវការ​របស់​ពួកគេ​។ រឿងនេះ​នឹង​បង្កើន​ការពេញចិត្ត​របស់​អញ​នក និង​ពង្រឹង​ដល់​ឱកាស​នៃ​ការលក់​របស់​អ្នក​ថែមទៀត​។ ២, វា​នឹង​កាត់បន្ថយ​ឱកាស​នៃ​ការព្យាយាម​លក់​ផលិតផល ឬ​ដោយ​ប្រើ​គំនិត​ខុស ដែល​វា​អាច​នឹង​បំបាត់​ការទុកចិត្ត​របស់​អតិថិជន​សំខាន់ៗ​របស់​អ្នក​បាន​។

​កំណត់​គោលដៅ​នៅ​ចំនុច​ណាមួយ​
​ចូរ​ប្រាកដថា អ្នក​បាន​បញ្ចប់​ការលក់​របស់​អ្នក ឬ​ការធ្វើ​បទ​បង្ហាញ​ជាមួយនឹង​ជំ​ហ៊ាន​តាមដាន​ដែល​អ្នក​អាច​ធ្វើ​លើក​ក្រោយ​ បាន​។ ប្រហែល​ជា​ការ​ទូរស័ព្ទ​ទៅ​ម្តងទៀត​នៅ​ថ្ងៃខាងស្អែក​ក្រោយពី​អតិថិជន​របស់​ អ្នក​ជួប​ប្រធាន ឬ​ផ្តល់​ជា​ផលិតផល​បណ្តោះអាសន្ន​សិន​។

ត្រូវ​បញ្ចប់​ការជួប​មុខ​គ្នា​ដំបូង​ជានិច្ច​
​គ្មាន​នរណា​ម្នាក់​ចូល​ចិត្ត​មនុស្ស​ដែល​ចេះ​តែ​និយាយ​ជាប់​យូរ​រាប់​ ម៉ោង​នោះទេ ដូច្នេះ​មិន​ត្រូវ​ធ្វើ​ខ្លួន​អោយទៅជា​មនុស្ស​បែប​នេះ​ឡើយ​។ ក្រោយ​ពី​អ្នក​បាន​ធ្វើ​បទ​បង្ហាញ​របស់​អ្នក និង​ច្បាស់​នូវ​អ្វី​ដែល​នឹង​កើតឡើង​បន្ទាប់ ចូរ​បញ្ចប់​ការជួប​គ្នារ​របស់​អ្នក​ទៅ ព្រមទាំង​អរគុណ​ចំពោះ​ការចំណាយ​ពេលវេលា​របស់​អតិថិជន​អ្នក និង ត្រូវ​ចេះ​ប្រើប្រាស់​ស្នាមញញឹម​ជាមួយនឹង​ការ​ចាប់ដៃ​យ៉ាង​ល្អ​មួយ​សម្រាប់​ ការ​បែក​គ្នា​៕

No comments: