មានពាក្យមួយនិយាយថា “អតិថិជនអាចបញ្ឈប់ការងារបុគ្គលិកក្រុមហ៊ុនទាំងអស់រាប់ចាប់តាំង ពីប្រធាននាយកប្រតិបត្តិដល់អ្នកបោសសំអាត ដោយឈប់ទិញផលិតផលឬសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន” ។ បើយើងពិចារណាលើពាក្យមួយឃ្លានេះ យើងនឹងដឹងថាការបំពេញចិត្តអតិថិជនជាប្រការដ៏សំខាន់សម្រាប់ អាជីវកម្មនីមួយៗ។ ជាការពិត គេមិនអាចបំពេញចិត្តអតិថិជនឲ្យបានគ្រប់ៗគ្នាទេ ព្រោះពួកគេមានតម្រូវការនិងចរិតខុសៗគ្នា ក្នុងការប្រើប្រាស់ឬទិញផលិតផលនិងសេវាកម្ម។ តែទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយ គេត្រូវខិតខំធ្វើឲ្យបានល្អបំផុតតាមតែអាចធ្វើទៅបាន។
ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារសម្រាប់អាជីវកម្មធុនតូច
អាជីវកម្មធុនតូចគឺជាបេះដូងនៃប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍន៍ ជាអាជីវកម្មដែលងាយស្រួលចាប់ផ្តើម ប៉ុន្តែពិបាករក្សាឲ្យស្ថិតស្ថេររឹងមាំលើទីផ្សារ ប្រសិនបើគេមិនបានគិតឲ្យបានត្រឹមត្រូវអំពីយុទ្ធសាស្ត្រទី ផ្សារនិងហិរញ្ញវត្ថុដ៏ច្បាស់លាស់មួយនោះទេ។ តាមបទពិសោធន៍របស់យើងដែលស្ថិតក្នុងអាជីវកម្មធុនតូច និងតាមរយៈការពិភាក្សាជាមួយម្ចាស់អាជីវកម្មជាច្រើន យើងបានរកឃើញកត្តាប្រឈមជាច្រើនដែលអាជីវកម្មធុនតូចជួបប្រទះទាក់ ទងនឹងរឿងទីផ្សារ ដែលទាមទារនូវយុទ្ធសាស្ត្រដ៏មានប្រសិទ្ធភាពដើម្បីអភិវឌ្ឍន៍ ផលិតផល/សេវាកម្ម និងអាជីវកម្ម និងដែលជយយដល់ការទាញយកចំណែកទីផ្សារក្នុងព្រះរាជាណាចក្រ កម្ពុជា។
No comments:
Post a Comment