វាគឺជារឿងមួយនៃការខ្វល់ខ្វាយខាងយុទ្ធសាស្ត្រ ទីផ្សាសម័យទំនើបរាល់ក្រុមហ៊ុនទាំងអស់ ខណៈពេលដែលក្រុមហ៊ុនទាំងនេះប្រកបជំនួញមានមនុស្សតែម្នាក់ ឬមានបុគ្គលិកលូតលាស់តែ ១០០នាក់ ព្រមទាំងបារម្ភអំពីការិយាល័យទាំងឡាយដែលនៅគ្រប់ទីកន្លែងក្នុង សហរដ្ឋអាមេរិក ហើយសួរថា ធ្វើដូចម្តេចទើបអ្នកអាចប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយក្នុងបណ្តាញ សង្គម Facebook អោយក្លាយទៅជាផ្នែកមួយនៃការផ្សព្វផ្សាយរបស់អ្នកបានទៅ?
ចំពោះចម្លើយវិញហាក់បីដូចជា អ្នកគឺជាអ្នកដាក់ផ្លាកសម្គាល់ដោយខ្លួនឯងអញ្ជឹង ដូច្នេះហើយអ្នកគួរតែក្លាយខ្លួនជាសមាជិកមួយក្នុង Facebook ព្រមទាំងនាំ Friends ទាំងអស់ដែលចូលចិត្តជំនួញរបស់អ្នកអោយស្គាល់គ្នាកាន់តែស្អិតរមួ តទៅ។ ចូរគិតថានោះគឺជាយុទ្ធសាស្ត្រដែលមានគុណវិបត្តិមួយ ព្រោះតាមពិតអ្នកជាមិនចង់ក្លាយទៅជាមិត្តភក្តិតាមប្រព័ន្ធឌីជីថល ជាមួយនឹងអតិថិជនអ្នកនោះទេ។ ចំពោះហេតុផលគឺមានពីរប្រភេទ ទី១, វាជាការពិពណ៌នាពីលក្ខណៈមិនត្រឹមត្រូវចំពោះទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក ហើយទី២, ដោយសារតែវាមានន័យថា បុគ្គលិកលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន ឬគ្រួសារ, រូបភាព, ការសរសេរលើ Status ថ្មី និងការ Likes ជាច្រើនសុទ្ធតែជាការចែករំលែកពីមនុស្សគ្រប់គ្នាតែប៉ុណ្ណោះ។ វាមិនល្អទេ អ្វីដែលពិសេសឥឡូវនេះគឺយើងកាន់តែស្និទ្ធស្នាលទៅនឹងពេលវេលាដែល បានកំណត់។
រឿងនេះអាចជាការតុបតែងរូបភាពយ៉ាងល្អបំផុត ជាមួយនឹងរឿងរាវនៃមិត្តភក្តិរបស់អ្នកម្នាក់។ យើងហៅគេថា ស្តាន (Stan)។ គាត់បានធ្វើការតុបតែង និងរូបភាពផ្សេងៗទៀតដល់ក្រុមហ៊ុនជាច្រើន ហើយក៏ជាការដូរដ៏ស្ងប់ស្ងាត់ និងពេញនិយមផងដែរ។ នៅពេលគាត់ចូលរួមជាលើកដំបូងក្នុង Facebook កាលពីពីរបីឆ្នាំមុន គាត់ពិតជាសប្បាយរីករាយនឹងមិត្តភក្តិទាំងឡាយរបស់អ្នកដែលគាត់បានរក គាត់ឃើញនៅក្នុងនោះ ហើយក្រោយមកទៀតក៏មានប្រិយមិត្តរាប់រយនាក់បន្ថែមទៀតដែរ។ បន្ទាប់មក ឪពុករបស់គាត់មានបញ្ហាសុខភាពដែលជាមូលហេតុមួយធ្វើអោយគាត់ចង់ ចែករំលែករឿងនេះទៅកាន់មិត្តភក្តិរបស់គាត់តាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណែត ដូច្នេះគាត់អាចទទួលបាននូវអារម្មណ៍គាំទ្រមួយចំនួនពីពួកគេ ប៉ុន្តែភ្លាមៗនោះគាត់ក៏នឹងឃើញថា មិត្តភក្តិ ឬប្រិយមិត្តទាំងអស់នោះនឹងអាចមើលឃើញទុក្ខកង្វល់របស់គាត់ដែរ។
ដំណោះស្រាយរបស់គាត់គឺរឿងមួយដែលខ្ញុំធ្លាប់និយាយម្តងហើយម្តងទៀត ថា ដើម្បីកែសម្រួលបញ្ហា គាត់ក៏បានបង្កើតភាពច្បាស់លាស់មួយថា “Stan the Artist” ដែលជា Page របស់ប្រិយមិត្តលើ Facebook សម្រាប់សរសេរអ្វីៗនៅក្នុងនោះជាច្រើនដងក្នុងរយៈពេលពីរបីថ្ងៃ ដើម្បីជាការអញ្ជើញមិត្តភក្តិរបស់គាត់អោយចូលរួមជាប្រិយមិត្តក្នុង ការបង្កើតរបស់គាត់ ហើយក៏មានការគូសបញ្ជាក់ខ្លីៗថា គាត់កំពុងតែលុបឈ្មោះ Friends របស់គាត់ដែលមិនដែលស្គាល់គ្នាសោះចោលវិញ។
គាត់បានមើល តារាងមិត្តភក្តិក្នុង Facebook រាប់គាត់ឃើញជាង ១០០នាក់ ដែលសុទ្ធតែគាត់ស្គាល់ ហើយអ្នកផ្សេងៗទៀតក៏ត្រូវបានដកចេញដែរដោយសារតែមានការត្អូញត្អែរ មួយចំនួន។ ចំណែកឯ Page ប្រិយមិត្តរបស់អ្នកក៏រីកចម្រើនរហូតដល់មានមនុស្សជាង ២០០នាក់ដែរ ហើយឥឡូវនេះគាត់មានសហគមន៍ប្រិយមិត្តយ៉ាងធំមួយជាមួយអ្នកដែលគាត់ អាចចែករំលែកគម្រោងការ, ស្នាដៃនិពន្ធការងារខ្លី និងសិល្បៈផ្ទាល់ខ្លួនចុងក្រោយសម្រាប់ដាក់លក់នៅក្នុងនោះ។ ចំពោះ Page Facebook ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់គាត់បានបន្សល់នូវកន្លែងដ៏មានសុវត្ថិភាពមួយ សម្រាប់គាត់ដើម្បីចែករំលែកនូវអ្វីដែលកំពុងតែកើតឡើងជាមួយការងារ ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់គាត់ និងរឿងផ្សេងៗទៀតដែលមិនសមរម្យសម្រាប់ទីសាធារណៈ។
ចុះអ្វី ទៅជា Facebook Group? ធ្លាប់គិតថា ម្ចាស់បង្កើតក្រុមម្នាក់អាចអ៊ីម៉ែលទៅមនុស្សគ្រប់គ្នាក្នុងក្រុម Facebook បាន ប៉ុន្តែនៅពេលសម្តត្ថភាពមួយនេះត្រូវបានដកចេញដោយសារតែ Spam ផ្ញើរចេញច្រើនពេក វាក៏ផ្លាស់ប្តូរទៅជាមានលក្ខណៈខុសគ្នារវាង Groups និង Fan Pages ទៅជាមានលក្ខណៈតិចតួចទៅវិញ។ បើសិនជាអ្នកមានជំនួញមួយដែលមានប្រិយមិត្ត ឬអតិថិជនច្រើន បន្ទាប់មកអ្នកគួរតែមាន Fan Page ក្នុង Facebook តាមអ៊ីនធើណេតមួយ។ បើសិនជាជំនួញរបស់អ្នកមានការប្រមូលផ្តុំកាន់តែច្រើន, ក្រុម ឬត្រូវការចែករំលែករបស់ដែលចាប់អារម្មណ៍ ឬកំពុងតែបង្កើនអ្វីមួយដែលមានចំណាប់អារម្មណ៍ជាពិសេស អ្នកគួរតែផ្សព្វផ្សាយវានៅក្នុង Facebook Group ទៅ។
ការធ្វើ ជាមិត្តជាមួយមនុស្សដែលមិនមែនជាមិត្តភក្តិរបស់អ្នកពិតប្រាក (ដែលជាគំនិតដ៏អាក្រក់មួយ ហើយអ្នកប្រហែលជាមិនយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះការរស់នៅរបស់ពួកគេច្រើន និងចង់ដឹងអំពីការរីកចម្រើនរបស់គេដែរ)។ ចូរបង្កើតជាក្រុមមួយក្នុង Facebook ដើម្បីអោយមានការជួបជុំ ឬចាប់អារម្មណ៍អ្វីមួយ ឬបង្កើតជា Fan Page ដែលវាជាមធ្យោបាយដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់មុខជំនួញតូចៗភាគច្រើនដើម្បី រក្សាទំនាក់ទំនងកាន់តែជិតស្និទ្ធជាមួយអតិថិជន, ប្រិយមិត្ត និងអ្នកគាំទ្របន្តទៀត៕
No comments:
Post a Comment