តើអ្នកចង់បំបាក់គូរប្រជែង និងទទួលបានអតិថិជនច្រើនដើម្បីជ្រើសរើសយកជំនួញរបស់អ្នកទេ? ខាងក្រោមនេះគឺជាវិធីបីចំនុចដែលអ្នកអាចធ្វើអោយមុខជំនួញរបស់អ្នក លេចធ្លោជាងគូរប្រជែងរបស់អ្នក។
តើមានធ្លាប់ឆ្ងល់ទេថា ហេតុអ្វីបានគេជ្រើសរើសយកផលិតផល ឬសេវាកម្មជំនួញរបស់អ្នកដោយមើលរំលងគូរប្រជែងអ្នកទៅវិញ? ឬបើសិនជាអ្នកមិនទាន់ឈានដល់ចំនុចសំខាន់នៅក្នុងសហគ្រាសរបស់អ្នកផង អ្នកប្រហែលជាមានការងឿងឆ្ងល់ថាធ្វើដូចម្តេចទើបទាក់ទាញអតិថិជនដ៏ សំខាន់មកជ្រើសរើសយកអ្នកជំនួសគូរប្រជែងវិញ។ អ្វីដែលខ្លី ការផ្តល់នូវអ្វីៗដោយមិនគិតថ្លៃនៅតែមិនអាចធានាបានថាពួកគេនឹង ជ្រើសយកអ្នកឡើយ ហើយវាពិតជាគ្មានមធ្យោបាយណាមួយដើម្បីអោយប្រាកដថាអតិថិជនម្នាក់នឹង មិនរត់ចេញពីអ្នកទៅរកគូប្រជែងវិញនោះដែរ។
ទោះបីជាយ៉ាងណា ក៏ដោយ មានរឿងមួយចំនួនតូចដែលអ្នកអាចធ្វើអោយខ្លួន, ក្រុមហ៊ុន និងផលិតផលរបស់អ្នកឈានមុខគេខ្លាំងជាងការផ្តល់របស់គូរប្រជែងទៅទៀត ។ ខ្ញុំមានមធ្យោបាយបីប្រភេទដែលខ្ញុំនៅតែរក្សាអោយវាមកក្រោយវិញ នៅពេលខ្ញុំកំពុងតែព្យាយាមធ្វើខ្លួនឯងអោយលេចធ្លោជាងគូរប្រជែង ហើយភាគច្រើនគឺវាមានប្រសិទ្ធភាពចំពោះខ្ញុំ។ គ្មានការធានាណាមួយដែលថាវានឹងមានប្រសិទ្ធិភាពនោះទេ ប៉ុន្តែវាទំនងជាអាចជួយអោយអ្នកបង្កើតឈ្មោះមួយសម្រាប់ខ្លួនឯង និងការចាប់អារម្មណ៍មួយជាមួយអតិថិជននាពេលបច្ចុប្បន្ន និងអតិថិជនដែលមានសក្តានុភាព។
ធ្វើការញែកអោយដាច់ពីអ្វីដែលជាការផ្តល់អោយរបស់អ្នក និងគូប្រជែង
ចូរធ្វើខ្លួនឯងអោយមានលក្ខណៈខុសពីគូប្រជែង។ បើសិនជាអ្នករកស៊ីបោកអ៊ុត ចូរធ្វើការបើកទ្វារកអតិថិជនអោយបានយូរជាងគូប្រជែងមួយម៉ោង។ បើសិនជាអ្នកចាប់ផ្តើមសេវាកម្មមួយឡើងវិញ ចូរធ្វើការដឹកជញ្ជូនទៅកន្លែងបីខុសៗគ្នាតាមការបញ្ជារបស់អតិថិជន។
បើសិនជាអ្នកជាអ្នកថតរូបគំនូរ ចូរធ្វើអោយមានការផ្តិតរូបដែលល្អៗបំផុត។ ពេលនោះអាចនឹងមានពាក្យសម្តីមួយចំនួនកើតឡើងហើយ។ មិនយូរទេអ្នកនឹងត្រូវបានគេជ្រើសរើសដោយសារតែអតិថិជនរបស់អ្នកចង់ បាននូវអ្វីដែលអ្នកអោយបន្ថែមនោះ។ ហើយអ្នកនឹងអាចផ្តល់ជាសេវាកម្មបន្ថែមទៀតបានដោយសារតែវាមិន ធ្វើអោយអ្នកត្រូវចំណាយច្រើន ប៉ុន្តែជាការផ្តល់តម្លៃយ៉ាងច្រើនដល់អតិថិជនរបស់អ្នកទៅវិញទេ។ អ្វីដែលសំខាន់ក្នុងរឿងនេះគឺធ្វើអ្វីៗដែលខុសគេ។
ធ្វើអោយសេវាកម្មរបស់អ្នកមានលក្ខណៈថ្លៃជាងគេបន្តិច
រឿងនេះស្តាប់មើលទៅហាក់បីដូចជាខុសទទេតែម្តង ប៉ុន្តែជឿខ្ញុំចុះ វាជាវិធីមួយដ៏ត្រឹមត្រូវ។ បើសិនជាអ្នកមិនអោយតម្លៃដល់សេវាកម្ម, ការខិតខំប្រឹងប្រែង, បទពិសោធន៍, និងផលិតផលចុងក្រោយរបស់អ្នកទេ នោះវាក៏គ្មាននរណាទៀតនឹងអោយតម្លៃដល់រឿងអស់ទាំងនោះដែរ។ អ្នកអាចបន្ថែមល្បោយថាគូរប្រជែងនោះមិនធ្វើវាទេ ឬគ្មានលទ្ធភាពធ្វើវា ប៉ុន្តែចូរអោយតម្លៃដល់សេវាកម្មរបស់អ្នកវិញដោយគ្រាន់តែបង្កើន ការលក់របស់អ្នកតែប៉ុណ្ណោះបើសិនជាអាចធ្វើទៅបាន។
ចូរដាក់តម្លៃដោយខ្លួនឯងដូចដែលអ្នកបានដឹងនូវអ្វីដែលថាវា នោះគួរតែអោយតម្លៃហើយ។ ជឿខ្ញុំចុះ អតិថិជនដែលនឹងអោយតម្លៃអ្នក និងអ្វីដែលអ្នកគួរតែផ្តល់អោយ ហើយចង់ចំណាយដើម្បីវាទៀតនោះ វានឹងក្លាយទៅជាអតិថិជនរបស់អ្នករហូតជាមិនខាន។ ចំពោះអ្នកដែលរកមើលរបស់ដែលថោកបំផុត គេមិនមែនជាមនុស្សដែលអ្នកចង់បាន ឬខំធ្វើការដើម្បីនោះទេ ហើយពួកគេក៏នឹងមិននៅសហការណ៍ជាមួយអ្នកបានយូរដែរ។
ចូរធ្វើខ្លួនអោយស្រួលធ្វើទំនាក់ទំនងតាមតែអាចធ្វើទៅបាន
ជាចុងក្រោយ នេះគឺជាវិធីសាស្ត្រដ៏ធំមួយដែលត្រូវធ្វើខ្លួនជាមនុស្សម្នាក់ដែល ងាយនឹងអាចទំនាក់ទំនងបានស្រួលបំផុត។ ខ្ញុំធ្លាប់រកឃើញថា អតិថិជនដ៏ឆ្លាតៗចូលចិត្តមនុស្សរបៀបនេះនៅ ជាពិសេសនៅពេលដែលអ្នកអាចធ្វើអ្វីក៏បាន និងទទួលខុសត្រូវរាល់សំណួរ និងតម្រូវការរបស់ពួកគេ។
នៅពេលអ្នកកំពុងតែព្យាយាមទាក់ទាញអតិថិជនថ្មីម្នាក់ ហើយអ្នកជួបគេដោយការនិយាយទូរស័ព្ទ, អ៊ីម៉ែល ឬដោយការប្រើកម្លាំងអ្វីមួយយ៉ាងលឿនទៅកាន់សំណួរតាមអ៊ីម៉ែលមួយ ដែលដូចគ្នានូវអ្វីដែលពួកគេមាននោះ មានន័យថាអ្នកបានចាប់ផ្តើមរួចជាស្ត្រាចលើដំណើការណ៍នៃការយកឈ្នះ ពួកគេរួចទៅហើយ។ វាមិនត្រូវការចំណាយកម្លាំងច្រើននោះទេ ប៉ុន្តែមានវាមានអត្ថន័យយ៉ាងច្រើនចំពោះអតិថិជនម្នាក់ដែលកំពុងតែ ព្យាយាមបង្កើតជម្រើសមួយ។ វាផ្ញើរនូវសារមួយដែលវាមានសារៈសំខាន់ចំពោះអ្នក, អ្នកផ្តល់នូវចម្លើយបានយ៉ាងលឿន, ហើយអ្នកក៏នឹងអាចទទួលទីនោះព្រមទាំងអាចធ្វើអ្វីក៏បាននៅពេល ពួកគេត្រូវការទាក់ទងមកអ្នក៕
No comments:
Post a Comment